Hela familjen samlad

onsdag 26 september 2012

Nu är familjen komplett igen då mannen min kom igår. Hämtade ju honom i Kalmar och det blev en hel del shopping också:-). Först en sväng till ikea där en fåtölj till soffan inhandlades. Nu har vi sittplatser så det räcker till hela familjen framför tv:n. Sedan for jag runt hela stan på jakt efter födelsedagspresenter till Kaya. Lite svårt då hon inte har några speciella önskemål, men hittade en del saker som hon säkert blir glad för. Kvällen avslutades hemma i mörkret med rökt lax och räkor ifrån rökeriet i Böda. Älskar deras rökta lax. Det är otroligt vad mörkt det blir här på kvällen då här inte finns någon gatubelysning eller några hus i närheten. När man bor i ett kvarter eller i en stad blir det ju aldrig riktigt mörkt men här är det verkligen becksvart på kvällen.


Fick med lite i påsen till mig själv också...:-). Hittade ett par underbara svarta byxor med grenhäng på Noa Noa som jag visar en annan gång och denna favoriten ifrån Hunkydory
 Malin Berghagens bok som jag hört bra om väntar nu på att bli läst (fina bilder också)

Add a comment »

This entry was posted on onsdag 26 september 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.