Jag har sett för många skräckfilmer...

onsdag 12 september 2012

Att jag är en fegis ibland och inte gillar och vara ensam hemma det har jag lärt mig att leva med men igår kväll fick jag bevis på att jag verkligen har tittat på för många skräckfilmer och läst för många deckare.... herregud vilken paranoia jag fick .. Jag var ute och letade efter Kaya och stannade hos grannen en stund och lämnade huset öppet (inget ovanligt i sig) och när jag kom hem skulle jag fixa lite mat till mig innan jag skulle iväg på ett föräldrarmöte (mannen och Levin var på fotbollsträning). Då upptäcker jag att det fattas två stora knivar i knivstället i köket (och knivarna står alltid där). Började leta i diskmaskinen och i lådorna men knivarna var spårlöst försvunna!! Oj, oj, oj vad min fantasi gick på högvarv, har någon gått in i mitt hus när jag var ute och tagit en kniv??? Kanske han står i källaren nu och väntar på mig... My god har nog konsumerat alldeles för mycket deckare och skräckfilmer i mitt liv och häromdagen såg jag en film om en psykopat som smög i kvinnors hus när de inte var hemma.... Men i mitt stilla sinne tänkte jag att det måste ju finnas en rimlig förklaring till det hela... och javisst, när mannen kommer hem så visar det sig att det ringt någon på dörren i förmiddags som tar emot knivar till slipning... Jag ska nog aldrig mer titta på en skräckfilm!!!


Då regnet öser ner här idag (till skillnad mot hettan vi hade igår....) så bjuder jag på några sommarbilder ifrån vårt ölandshus





2 Comments »

This entry was posted on onsdag 12 september 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Jag har sett för många skräckfilmer...”

  1. ha,ha ...det där var lite roligt..kan komma på mig själv med att låta fantasin skena ibland...dessa deckare...( och verklighet man hör om )

    Kram och ha det gott därnere

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  2. Kolla så att ni får tillbaks samma knivar..... ibland byter de ut dom mot sämre knivar!

    SvaraRadera

Använder Blogger.