Möbelfavoriter

torsdag 6 september 2012

Freeeeedag, skönt! Behöver lite sovmorgon då det blivit lite sisådär med sömnen denna veckan! Båda barnen börjar skolan klockan halv åtta på fredagar så vi var uppe i ottan idag. För Kaya som är en riktigt morgonmuffel är det alldeles för tidigt att lämna huset klockan sju och hon är inte ens riktigt vaken då tycker jag. Men som tur är kan de ju sova länge i morgon.

Jag kollar lite på kinamöbler på nätet. Älskar asiatiska möbler och köpte mitt första brudskåp för mer än tio år sedan, då utbudet inte var alls så stort som idag. Sedan har det blivit tre möbler till, alla inhandlade på Ibiza. Finns gott om gamla asiatiska möbler på Ibiza och man hittar små antikhandlare ute på landsbygden med massor av fina saker. Just nu skulle jag vilja ha en sidebord eller en byrå till sovrummet, kanske i blått? 

Några av mina favoriter




Add a comment »

This entry was posted on torsdag 6 september 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.