När man borde börja skriva listor

söndag 16 september 2012

Då var helgen förbi och måndagen är här igen. Inte mig emot. Men har en massa att fixa med denna veckan innan vi beger oss norrut på torsdag. Tänkte att jag skulle börja med packningen lite tidigare denna gång. För ofta slutar det ju med att jag är uppe till långt efter midnatt dagen innan vi reser. Borde nog börja skriva listor också så jag inte glömmer något jag ska göra. Men jag är urdålig på att skriva listor och har allt i huvudet istället, vilket leder till att det blir smått kaotiskt ibland:-).

Födelsedag firar vi ju också snart. Kaya fyller sju år! Hon fyller alltid år på lovet och vi är nästan alltid bortresta då. Hon har redan firat på Ibiza, i Toskana och på Öland, som det blir i år också. Inte helt fel att alltid kunna fira sin födelsedag när man är bortrest :-).

Toskana var inte heller så dumt för två år sedan då vi bodde på vingården Aione 


Add a comment »

This entry was posted on söndag 16 september 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.