Sensommar

tisdag 11 september 2012

Tisdag morgon och känns som om tiden flyger, nästa vecka åker vi ju hem till Sverige igen. Vi som var på semester nyss känns det som.. men barnen har tre veckors höstlov så det är ju bara att gilla läget. Vi kommer till Öland lagom till skördefesten och hoppas på samma fina sensommarväder som förra året (då jag faktisk badade i havet i slutet av September. Ja varmt var det inte men jag badade i alla fall:-). Nu blir det en sväng till stallet och sedan måste jag ta reda på var mina Ikeamöbler som jag beställde för evigheter sedan har tagit vägen. Tänkte nämligen att rummet i källaren skulle bli färdigt innan vi åker (lite optimistiskt med tanke på att jag måste bli av med en hel del möbler och rensa också, men jag är ju en obotlig tidsoptimist, så kanske jag lyckas ändå). 

 Ny kudde i samlingen som jag gillar skarpt

3 Comments »

This entry was posted on tisdag 11 september 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Sensommar”

  1. Jättesnygg kudde -gillar verkligen färgkombinationen svart, natur och gråblått!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tre veckors lov redan! Det skulle min dotter gilla! Men det ska väl bli kul att komma hem igen!? Hoppas det braiga vädret håller i sig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Det är du och Maria Montazami!

    /Martin

    SvaraRadera

Använder Blogger.