Var katten tog räven vägen?

tisdag 4 september 2012

Här sitter en sömnig vid frukostbordet idag. Då mannen min flyger till Mallorca och jag blir gräsänka för några dagar så blev det min favoritmiddag igår kväll, sushi! Därefter somnade jag på soffan och vaknade inte förrän halv två!!! När jag väl hamnat i sängen och somnat igen så börjar Kaya ropa efter mamma (klockan två)... och väckte även Levin... Ja vissa nätter kan man ju bara glömma:-). Men efter kaffe och frukost känns det ganska så ok ändå


Kollade igenom bilderna på kameran och hittade denna lite udda bild.... en uppstoppad räv ifrån naturhistoriska museet som Remo använde vid en fotografering. Min ena katt reste ragg, fräste och blev livrädd när hon såg den men Maus (ja katten heter så) tyckte det var väldigt interessant...

1 Comment »

This entry was posted on tisdag 4 september 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Var katten tog räven vägen?”

Använder Blogger.