En novemberlördag i Skåne

lördag 10 november 2012

Den här helgen blev ju inte riktig som var planerat. För inbjudan till stuteriet idag blev tyvärr inställt på grund av sjukdom fick jag reda på i torsdags. Så nu blev det en helg hemma hos min syster istället, och det är ju inte så dumt det heller:-). 

Ja vädret var ju inte strålande denna novemberdag, riktigt grått och höstmurrigt. Men det gjorde inget, finns ju mycket mysigt att hitta på i novembermörkret också. Först blev det sadelprovning, då min syster har en väldigt fin sadel hemma som skulle passa till min Cardinale. Sen blev det en tur till Ystad och min favoritaffär 3 Magasin. Där gick vi runt länge och kikade på alla fina kläder och smycken (så skönt att inte bli stressad av barn inte tycker att det är kul att titta på kläder:-). Sen åkte vi vidare till Olof Viktors Café på Österlen. Jättemysigt och gott med varm choklad med vispgrädde till fikat i höstmörkret. Och nu vankas det middag och champagne:-). Inte så dumt att vara här i Skåne alls.

Denna fina skjortan fick följa med hem
 Syster utanför 3 Magasin

Gott med fika



3 Comments »

This entry was posted on lördag 10 november 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “En novemberlördag i Skåne”

  1. Vad fin skjorta! Och så härlig dag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Låter som ni fick en härlig dag ändå♡ kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Gud så mysigt att vara i Skåne! Jag ska dit i mellandagarna och jag kan ju bara säga att det är många ställen som ska besökas!
    Snygg skjorta
    Kram Helena

    SvaraRadera

Använder Blogger.