Lite nytt

onsdag 7 november 2012

Fullt upp är det här med en himla massa tider att passa och en hel del jobb (har suttit och skrivit undervisningsmaterial om social media de senaste två dagarna som min man ska använda). Och det är lite sisådär fortfarande.. men nerven som fastnade är på plats igen då jag fick en tid till massage i går eftermiddag. Det är mina kotor i nacken som ibland förskjuts en aning och ställer till med problem och jag väntar oftast tills det gått för långt med att gå och rätta till det. Måste blir bättre med det där. Och nu är det örat som spökar också.. har ont i hela örat (även utanpå) och är svullen sedan några dagar och det känns väldigt skumt så ska till farbror doktorn i eftermiddag och kolla vad det kan vara. Måste ju vara pigg och kry till helgen:-) (hör till att jag egentligen aldrig är sjuk så får ju inte hända nu liksom). 

Men nu visar jag något roligare, nämligen lite nytt till garderoben. Ett par denim pleasejeans med snygga nitar på har fått flytta in och mina favoritskor som jag gått och tittat på flera gånger :-). 



2 Comments »

This entry was posted on onsdag 7 november 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Lite nytt”

  1. Men du bootsen var ju hur coola som helst! Krya på dig! Hoppas doktorn hittar felet!
    kram helena

    SvaraRadera
  2. Åh så snygga grejer! Helt i min smak! Kram Nilla

    SvaraRadera

Använder Blogger.