Novembermörker

onsdag 28 november 2012

November är då inte min favoritmånad, grått, kallt och regnigt ute och mörka kvällar och hela vintern ligger framför en. Hade jag bara kunnat sitta inne och mysa med tända ljus så hade det nog inte spelat lika stor roll, men nu ska jag till stallet och ut och rida också, föga inspirerande. Funderar på att boka tid i ridhuset, men nu ska det bli snö imorgon också och känner inte för att köra med hästtransport när det är halt (men vinterdäcken kom på igår, första gången jag lyckas med den bravaden innan halkan kommer:-).

Så nu tänder jag en massa ljus inomhus och börjar med julpyntningen så smått så det blir mysigt här hemma i alla fall. Och våren den kommer ju igen, snart förhoppningsvis:-).

En gårdagens i favvo pleasejeansen

Add a comment »

This entry was posted on onsdag 28 november 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.