Nu ska det packas

torsdag 8 november 2012

Känns som om jag inte hinner med hälften vad jag ska göra idag... flänger runt men skulle nog bättre ta det lite lugnt och slappa på soffan istället. Ja för det var inte bara inbillning att hela örat gjorde ont... inflammation i både ytter- och inneröra och såg inte alls fint ut tyckte doktorn så nu knaprar jag antibiotika och hoppas att det är bättre till imorgon då jag ska flyga. Så nu ska det packas och städas lite här hemma och hoppas att jag hinner med ett varmt bad också. Längtar till helgen och allt kul! Hela tre dagar att bara rå om sig själv och inte behöva fundera på om barnen hittar på något hyss igen:-). 

Ja katt skulle man vara ibland, de vet precis hur man tillbringar en novemberdag;-)


1 Comment »

This entry was posted on torsdag 8 november 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Nu ska det packas”

  1. Men vilken söt liten kattunge! Aj aj låter inte bra att flyga och inflammation i örat!! Ta ordentligt med nässpray innan, det sväller av i öronen också!
    Krya på dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Använder Blogger.