Nu vankas det gala...

lördag 3 november 2012

Lördag eftermiddag och jag måste snart hoppa in i duschen och förvandla mig till något som passar på en galakväll. För ikväll vankas det gala till äran av den första bondbruden Ursula Andress (hon kommer ju ifrån Bern) och givetvis kommer denna vackra dam också att vara med. Och vi ska vi sitta vid samma bord som Anatol Taubmann (som tydligen spelat en elaking i någon Bondfilm, hade jag inte vetat om min man inte informerat mig...), skrida över röda mattan, dricka champagne, äta galadiner och spana på alla så kallade "promis":-). Så nu ska jag försöka få bort jorden under naglarna efter att ha påtat i trädgården och göra mig någorlunda presentabel inför kvällen:-).



2 Comments »

This entry was posted on lördag 3 november 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Nu vankas det gala...”

  1. det där lät ju hur kul som helst ...och absolut kontrast till hur lördagkvällen tillbringas här...

    pizza, tv och lite rött...
    Kram och ha så skoj.

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilken trevlig tillställning! Ha så himla kul! Kan man få se din outfit du bar på röda mattan!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Använder Blogger.