Finaste julklappen

fredag 28 december 2012

Nu är julen ett minne blott. Julgranen åkte precis ut och nu är det nystädat och fina, vita tulpaner står på bordet. Julen var lugn och skön men är faktiskt lite trött på allt firande och ätande. Julafton var vi bara familjen, juldagen kom mannens släkt och dagen därpå var vi bortbjudna på brunch. Och idag fyller mannen min år. 

Bästa julklappen har jag också hängt upp. Vi var på vernissage hos min vän och konstnär Jolanda dagen innan julafton. Plötsligt var min favoritbild markerad som såld med en röd punkt och snacka om att jag var förvånad när det visade sig att Remo köpt den till mig i julklapp:-). Nu måste jag börja förbereda födelsedagsfirandet. 

Vernissage hos Jolanda Schwendimann







Add a comment »

This entry was posted on fredag 28 december 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.