Luften gick ur..

torsdag 21 februari 2013

Känns verkligen som luften gick ur lite efter de senaste veckorna... influensa, olyckan med hästen, grubblerier om flytt av min häst och till råge på allt så fick båda barnen löss förra veckan!!!! Har aldrig haft denna ohyra så det blev att avlusa med specialschampoo, tvätta alla lakan och kuddar och kamma, kamma.... Javisst det finns värre saker men just nu känns det som allt kom på en gång och tog lite musten ur mig. Men nu hoppas jag på ljusare och varmare tider (fast när jag tittar ut på snön som yr så verkar inte våren vara på väg riktigt ännu..). 

Så, nu får det vara slut på klagandet.. lite kul har ju hänt också. Fick ett av uppdragen vi skrev en offert till!! Så nu är sötebrödsdagarna slut.. nu ska det jobbas!! Koncept till hemsida och social media ska skrivas och omsättas. Det ska fotograferas (den biten tar min man) och imorgon ska jag på första mötet. Spännande...

En god fika piggar ju också upp så det fick bli denna goding igår. Ser ut som en semla men är ett "Bienenstich"


2 Comments »

This entry was posted on torsdag 21 februari 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Luften gick ur..”

  1. Tur att du har en massa spännande att se fram emot, när det varit så mycket motgångar! Ja löss är inte kul, kan jag tro, vi har haft turen att aldrig haft löss, däremot hra vi haft springmask och det är ju äckligt det också!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det kan bara bli bättre ...:) Man får intala sig att snart är våren här! Rackarns va goda bakverken ser ut ! Hade inte tackat nej till en sådan inte....

    SvaraRadera

Använder Blogger.