Söndagskväll

söndag 3 februari 2013

Sitter här och planerar den kommande veckan och känner mig lite smått stressad... ibland får man inte ihop det och ofta får man ju skylla sig själv... behöver vara på tre ställen samtidigt imorgon förmiddag... Har totalt glömt bort att jag anmält mig som frivillig att skjutsa och hämta till morgondagens skridskoåkning med Kayas klass. Har även lovat att utfordra och släppa ut hästarna då familjen som äger stallet är på skidsemester. Och nu är Levin sjuk också, så egentligen borde jag stanna hemma hos en sjukling. Ja det löser väl sig på något sätt, är ju inte måndag morgon riktigt ännu. Restan av veckan går i samma anda. Har fått in en förfrågan om ett större uppdrag (hemsida och social media koncept) och offerten måste skrivas, kul och spännande men kräver sin tid. Levin fyller år på torsdag och jag har inte köpt en enda present och det ska fixas fika till skolan och fest för familjen. Ja och så har jag stalltjänst också då som sagt var familjen är på skidsemester. Ja sådana här veckor är det verkligen en fördel att inte ha en fast anställning och de jobb som jag har att göra (för firman) kan jag i värsta fall lägga på kvällar (och nätter om det så behövs). Men nu får det bli söndagskväll och lite soffhäng först. Ja frisk är jag som tur är igen även om jag känner sig lite trött efter två dagar med feber. Men det har jag redan förträngt. 

En härlig ridtur i snön med mycket frisk luft hann jag i alla fall med idag (iphone bild, därav lite konstig vinkel).

1 Comment »

This entry was posted on söndag 3 februari 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Söndagskväll”

  1. Busy woman!! ;) Men det är ofta da man jobbar bäst, i stress!
    Vad jag blir sugen pa en skön ridtur när jag ser din bild!!! Härligt!
    Ha en fin dag och som min lugna farmor alltid säger: det löser sig alltid....

    Kram Malin

    SvaraRadera

Använder Blogger.