Sportlov

måndag 25 februari 2013

Måndag och sportlov här. Vi skrotar mest runt denna måndagsmorgon, har en hel del att fixa med här hemma och några telefonsamtal runt mitt nya jobbprojekt att göra. Men resten av veckan ska vi hitta på lite kul... åka och bada, åka kälke och gå på bio. Och fredag till söndag blir det skidåkning och väderleksrapporten lovar solsken, juhuii!!!

Men nu har jag något som inte är roligt att göra... avlusa barn... fy fasiken för denna ohyra. Verkar som att när man väl drabbats så blir man inte av med dem... Kaya har lusmedel för tredje gången i håret och nu tycker jag det kliar i mitt huvud också... har inga än så länge (tror jag).. men ska nog köra en kur ändå. Och alla lakan slängs i tvätten igen.

Några bilder ifrån vårt vardagsrum igår. Rosa tulpaner är favorit just nu.


Add a comment »

This entry was posted on måndag 25 februari 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.