Strålande söndag

söndag 10 februari 2013

Luften gick lite ur mig när det gäller bloggandet i samband med förkylningen/influensan som har hemsökt oss under hela denna veckan (jag och Levin). Har känt mig som en urvriden disktrasa, även efter att febern var borta. Envis hosta har jag också. Men idag känns det helt ok och tur det för en underbar söndag har vi haft. Iskallt (åtta minusgrader när jag åkte till stallet) och gnistrande pulversnö med strålande utsikt över snöbergen. Det blev en härlig ridtur i skogen. Bara lite för halt för min smak men med broddar funkar det ju. Och nu har jag äntligen fått offerten skriven som har legat på min måstegöra lista och nu hoppas jag att vi får detta spännande uppdrag! Nu blir det ett varmt bad och lasagne till kvällsmat, en söndagskväll helt i min smak. 

Lite nytt i vardagsrummet, svarta ljusstakar vid soffan

Add a comment »

This entry was posted on söndag 10 februari 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.