Morgonstund har guld i mund

fredag 22 mars 2013

Äntligen fredag och till och med en solig sådan. För sol och tolv grader börjar ju i alla fall likna vår! Så nu startar jag dagen med en frukost i lugn och ro. Levin och mannen sover fortfarande då de båda är krassliga och Levin hemma ifrån skolan. 

Har även denna vecka varit många funderingar runt min flytt av häst som jag inte är nöjd med. Men nu tror jag att jag har hittat en lösning på problemet.. men då det är lite fler människor inblandade måste jag vänta på ett besked innan jag bestämmer mig.. Men nu skjuter vi alla problem åt sidan och njuter av denna underbara fredag! Först blir det en sväng till stallet då jag måste ta hand om unghästflocken.... stallägaren har åkt utomlands och en av hans anställda sa upp sig en timme innan han åkte... så nu hjälper jag till lite... fastän jag egentligen inte har tid till det. Ja en av anledningarna att jag känner att det inte kommer att funka... 

Dagens frukost som jag fick njuta av i lugn och ro. 

Add a comment »

This entry was posted on fredag 22 mars 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.