Sol och snö

onsdag 27 mars 2013

Redan onsdag, dagarna går galet fort just nu. Igår tisdag vräkte snön ner hela dagen, vitare än på självaste julafton. Och jag var ute och åkte med hästtransporten då Cardinale nu har flyttat till Eva, som ska hjälpa mig lite med vidareutbildningen av honom (eftersom jag inte kan flytta hem till det gamla stallet riktigt ännu, boxen är upptagen...). Men allt gick bra trots halt väglag. Men man blir ju smått deppig på detta vinterväder så det fick bli ett bullbak senare på eftermiddagen. För lite kanelbullar blir man ju alltid glad av.

Men nu är det som sagt var redan onsdag och solen skiner, om än kallt, men sol i alla fall. Jag hade ett möte på stan i förmiddags och hann med en runda på mitt favoritvaruhus Globus. Ska visa lite senare vad jag fick med mig hem. Måste ju uppdatera vårgarderoben lite, då kommer kanske det fina vädret:-).

Såhär såg det ut i går.. nu har det mesta smält igen som tur är...





Add a comment »

This entry was posted on onsdag 27 mars 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.