Vår i garderoben (i alla fall..)

fredag 29 mars 2013

Tänkte ju visa vad som fick följa med hem ifrån stan i veckan. För även om stora snöflingor dalar ner ute så är det ju hög tid att det blir lite vår i garderoben i alla fall... Kanske solen kommer då?


Denne underbara lite genomskinliga skapelse har jag letat efter sen jag såg den i Damernas Värld för ett tag sen. Och nu hängde den bara där och väntade på att jag skulle köpa den (Maison Scotch).
Och dessa snyggingar med lite bling bling blev jag väldigt förtjust i (fast inget att pulsa i snö med..). 
Mannen min har åkt på bio med barnen så nu är jag ensam hemma denna långfredag. Har skrivit lite på konceptet men tycker att en långfredag ska man få slappa lite också så nu ska jag gå och lägga mig i sängen, mitt på blanka dan, och titta ut genom fönstret på dessa enorma snöflingor som dalar ner ifrån himlen. 

1 Comment »

This entry was posted on fredag 29 mars 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Vår i garderoben (i alla fall..)”

  1. Vilka snygga kläder du inhandlat! Hoppas du snart får ha dom på dig!
    Önskar dig en glad påsk!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Använder Blogger.