Nu njuter vi!!

onsdag 24 april 2013

Har varit på resande fot och när vi kom hem så hade vi inget internet - ingen bra kombination för bloggande! Men nu har serviceteknikern varit här och nätet funkar igen. Men har faktiskt inte saknat det så väldans mycket - för när solen skiner och det är 22 grader varmt så känns det mycket betydelsefullare att påta i trädgården och njuta av allt det gröna:-). Efter denna långa vinter känns det som balsam för själen att kunna gå ut i klänning och lämna dörrarna öppna till huset.

Måste ju berätta vad jag sysslade med i helgen. Var inbjuden på Kullatorp (www.kullatorp.com) - arabstuteriet som min Cardinale kommer ifrån. Vackrare ställe får man nog leta efter! Vi (syster min var också med) blev bjudna på en underbart god middag (honungsglaserad ingefära kyckling.... gott var det) i ett trevligt sällskap av andra häst (arab) älskande människor. Så blev ju en hel del hästsnack. Och på lördagen fick vi njuta av en fantastisk uppvisning av alla dessa underbara hästar! En arabhäst som visar upp sig till ljuvlig musik är något av det vackraste jag vet. Ja om jag hade haft ett eget stall så hade jag gärna fyllt det med några hästar till... 


Här skulle jag också kunna flytta in... vackraste stall som finns!




1 Comment »

This entry was posted on onsdag 24 april 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Nu njuter vi!!”

  1. Tack själv fina Sarah! Det var underbart att få "ha dig" (och systeryster) här hos oss under ett dygn i bästa arabhästanda! I höst är det dags igen! Inbjudan på väg! Ta med din trevlige man!!

    Och skaffa genast ett stall!!

    Kram från vännen Maria

    SvaraRadera

Använder Blogger.