Ännu en grå dag och att vara förälskad i en väska

lördag 4 maj 2013

Vaknar upp till ännu en grå dag och jag vill ha blå himmel!!!! Runt femton grader som enligt dagens tidning är väldigt kyligt för årstiden. Får väl hoppas på sol när vi kommer till Skåne om två veckor:-). Och jag har förälskat mig i en väska, en underbar skapelse ifrån Campomaggi. Då jag ju snart fyller år har jag önskat mig presentkort.. för måste ju finansiera snyggingen på något vis också. Så kanske denna goding blir min snart (fanns bara en kvar i affären, så hoppas innerligt att ingen har samma funderingar som jag). Nu ska här städas lite och sedan har dottern önskat att äta lunch på Mc Donalds, så får väl bli det. Har ett koncept som ska skrivas färdigt också då vi ska till kunden på tisdag. Så sysselsättning finns även om dagen är grå (fast nu börjar det faktiskt ljusna, kanske det blir lite sol ändå:-).


1 Comment »

This entry was posted on lördag 4 maj 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Ännu en grå dag och att vara förälskad i en väska ”

  1. Supersnygg, bra val. Hoppas nu att det dimper ned ett bidrag på födelsedagen. Vi åker till ön på onsdag igen, det skall bli så skönt. Ha det gott, kram Victoria

    SvaraRadera

Använder Blogger.