Nu ska väskan packas...

onsdag 15 maj 2013

Första dagen denna vecka då jag kan ta det lite lugnt... Blev en hel del jobb inför stylingjobbet som gick av stapeln igår. Och allt gick jättebra! Vår uppdragsgivare var en reklambyrå (Remo fotograferade) till en kampagn om musikalen Aida. Väldigt spännande och mitt val av kläder och stylingen av modellen blev godkänd:-). Men mer jobb än jag förväntat mig och sen är det ju alltid lite nervöst när man gör något för första gången själv

Och nu har det redan hunnit bli onsdag och denna vecka händer ju något kul! Imorgon flyger jag och barnen till Köpenhamn och därefter hem till min syster i Skåne!! Där väntar solsken enligt väderleksrapporten, tivolibesök, mellokväll och lite annat smått och gott. En kul helg att se fram emot! Så nu ska här tvättas, packas och lite jobb ska göras och ikväll ska vi hem till Morena (Remos syster) och grilla. Full rulle med andra ord.


Ingen tid att ta några bilder så få bli dessa vackra rosor som vi hade på Kayas dop förra året vid pingst (herregud vad tiden går fort...).

Add a comment »

This entry was posted on onsdag 15 maj 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.