Oj, då var det ju redan helg igen

torsdag 9 maj 2013

Torsdag och redan helg, inte alls dumt tycker jag. Fast som egenföretagare blir det ju lite jobb ändå.. presenterade nämligen mitt koncept (till en ny internetsida) för kunden denna veckan, och han blev begeistrad så nu är det bara att jobba på. Och har fått ett nytt (och ovanligt för mig) uppdrag också. På tisdag ska jag vara stylist på en stor fotografering.. fixa kläder och styla modellen och sådant man sysslar med när man är stylist (frisör och sminkös har jag till förfogande också). Ja riktigt spännande faktiskt...

Ja vad finns det mer att berätta om veckan.. jo fyllde ju faktiskt år i måndags och det firade jag med goda vänner och familj med grillning, tårta och vin en helt vanligt måndagskväll. Och har ju världens bästa mann, för det blev inget presentkort utan han hade köpt väskan som jag önskat mig!! Så nu stoltserar jag runt med en underbar Campomaggi som luktar lika mycket läder som en ny sadel och är alldeles salig. 


Lyckades bara fastna på en enda (iphone) bild på min fest så bjuder på den

Add a comment »

This entry was posted on torsdag 9 maj 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.