Svårstartad onsdag

onsdag 22 maj 2013

Inte riktigt vaken här.. beror nog på att jag steg upp innan sex igår och inte mycket senare idag. Och kommer sällan i säng förrän efter tolv. Så när barnen lämnat huset i morse så la jag mig på soffan med datorn och tänkte att jag kanske kan uträtta något vettigt i liggande läge. Men nej, jag somnade! Men ganska skönt att ligga där under ett varmt täcke, särskilt då regnet öser ner ute. Jag som gärna vill njuta av min underbart blommande trädgård nu (syrenerna och mina klematis står i full blom). Men få väl njuta av prakten genom fönstret istället. Ha en skön onsdag!



Add a comment »

This entry was posted on onsdag 22 maj 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Använder Blogger.