Trädgårdshäng och hetta

onsdag 19 juni 2013

Ja sommaren har kommit och det med besked... igår kväll när jag körde hem vid halvsju tiden visade termometern 35.5 grader... Ganska så varmt kan man säga och alldeles för varmt för att vara i solen. Det är nästan skönast inomhus om man vill ha lite svalka... Har en hel del jobb att göra och gäller att få allt färdigt innan semestern, för om två och en halv vecka bär det av mot Öland, längtar!!! Särskilt efter långa sovmorgnar, för imorse försov jag mig! Väckarklockan ringde 6.55 och jag vaknade vid halv åtta.. blev lite svettigt där innan jag fått iväg Kaya till skolan men hann i tid då jag körde henne. 

En ljummen kväll i vår trädgård




3 Comments »

This entry was posted on onsdag 19 juni 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Trädgårdshäng och hetta”

  1. Fina och somriga bilder:) Här har vi också haft varmt och fint väder men inte sådär varmt.
    Ha det bra:)) / Cicki

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiskt fina bilder!

    Härligt med ljumma sommarkvällar. Som man har längtat.

    Ha en trevlig midsommar

    SvaraRadera

Använder Blogger.