Vardagslunk

onsdag 21 augusti 2013

Jo vi har kommit in i vardagen, igen. Upp tidigt på morgonen, skola, jobb, möten, läxläsning, ridning, fotbollsträningar, packa gympapåsar och ha lunchen färdig klockan tolv (när barnen kommer hem). Känns helt ok faktiskt då jag ju är väldigt nöjd med min vardag (för det mesta). Jobbar kanske några timmar om dagen och resten tillbringar jag med barnen (jag är hemma rättare sagt, barnen vill helst tillbringa sin tid med kompisar). Lite gammalmodigt kanske, men jag trivs. Och just nu sprudlar jag av idéer. Ny hemsida till firman ska det bli. Förhoppningsvis nya kunder och projekt också. Men det får sin tid. Vissa dagar flyter det på av sig själv och andra dagar går lite trögare (har ju ingen chef som tittar mig över axeln och sätter tidskrävande deadlines. Förutom min man då). Självdisciplinen svankar lite från dag till dag. Kanske lite efter vädret, för just nu har vi strålande högsommarväder ute som lockar. Men hösten den kommer väl förr eller senare. Gärna senare om jag får bestämma


2 Comments »

This entry was posted on onsdag 21 augusti 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Vardagslunk”

  1. Låter helt perfekt i mina ögon. Önskar jag kunde jobba på samma vis.
    Fin bild. Påminner om Limstoneby the se´s header..
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det stämmer, bilden kommer ju från Öland också:-). Kram Sarah

      Radera

Använder Blogger.