I'm back again

torsdag 26 september 2013

Har haft mina funderingar om jag ska sluta med den här bloggen eller inte (skriver ju en på tyska också och tiden räcker inte alltid till). Men kände att kan ju inte bara lägga ner den så fortsätter att skriva

Tyvärr blev det inte hundvalpen i förra inlägget... hon var en väldigt känslig (och bedårande) liten dam och uppfödaren tyckte inte hon skulle passa i en familj med två så livliga barn som mina (!). Så nu har jag bestämt mig för att vänta lite. Men en tibetansk terrier ska det bli, det är jag säker på!

I skrivande stund är vi på Öland igen. Barnen har höstlov och vi njuter av sol, men ack så kallt väder. Men det värmer framåt eftermiddagen i alla fall. I helgen blir det skördefest och födelsedagsfest för familjens yngsta, Kaya fyller åtta år. Och idag blir det en vända till Kalmar och lite höstshopping! 

Vår lilla stuga har fått lite nya svartvita inredningsdetaljer. Älskar detta lilla hus!






1 Comment »

This entry was posted on torsdag 26 september 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “I'm back again”

  1. Din andra blogg förstår jag inte ett ord av men den är fin att titta på. Bra att du inte lägger ner den här som jag faktiskt kan läsa också:)
    Ni ser ut att ha det väldigt mysigt i stugan. Keramiken var ju hur snygg som helst!
    Ha det så bra i Sverige! / Cicki

    SvaraRadera

Använder Blogger.